Επιστροφή μη ελλαττωματικού προϊόντος
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν δεν επιθυμείτε να κρατήσετε και να σας επιστρέψουμε το τίμημα που έχετε καταβάλλει ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης ή να επιλέξετε άλλο προϊόν χωρίς να χρειάζεται να δικαιολογήσετε την απόφασή σας.
Μπορείτε να αποστείλετε το/τα προϊόν/προϊόντα εντός 14ημερολογιακών ημερών (η ημέρα παραλαβής αποτελεί την 1η ημέρα) με όποιον τρόπο επιθυμείτε. Τα έξοδα αποστολής σε αυτή την περίπτωση βαρύνουν τον καταναλωτή.
Διαδικασία:
1) Συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα επιστροφής που θα βρείτε εδώ ή ενημερώστε την εξυπηρέτηση πελατών στο email: info@homestic.gr
2) Αποστείλετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία με όποιον τρόπο επιθυμείτε
3) Μόλις λάβουμε το προϊόν θα εξετάσουμε την κατάσταση στην οποία θα βρίσκεται και αν όλα είναι καλά θα προχωρήσουμε είτε στην επιστροφή των χρημάτων.
Σημαντικές πληροφορίες :
- Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να μην φέρει φθορές ή αλλοιώσεις, χτυπήματα, γδαρσίματα κλπ. Επίσης θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία η οποία δεν πρέπει να φέρει σκισίματα, φθορές ή αλλοιώσεις καθώς και να περιλαμβάνονται σε αυτήν όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας (π.χ. φυλλάδιο οδηγιών, επιμέρους μέρη του προϊόντος κλπ.).
- Ειδικότερα για τα λευκά είδη το προϊόν πρέπει να μην έχει πλυθεί να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο.
- Σε περίπτωση που το επιστρεφόμενο προϊόν δεν τηρεί κάποια από τις παραπάνω προϋποθέσεις το κατάστημά μας έχει το δικαίωμα να μην επιστρέψει το τίμημα ή να ζητήσει αποκατάσταση της τυχόν μείωσης της αξίας του προϊόντος.
- Όσον αφορά την επιστροφή του τιμήματος που έχετε καταβάλλει αυτό καταβάλλεται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει για την αρχική συναλλαγή το συντομότερο δυνατό μέσα στις 7 εργάσιμες ημέρες που ακολουθούν την παραλαβή του προϊόντος από το κατάστημά μας.
- Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή θα πρέπει να μας υποδείξετε έναν τραπεζικό λογαριασμό για να σας καταβάλλουμε το ποσό.
- Δεν επιστρέφεται το ποσό χρέωσης για την χρήση της αντικαταβολής (+2,5€) εφόσον είχατε επιλέξει τον συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής.
Να σημειώσουμε ότι δεν φέρουμε ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση αφορά την τραπεζική συναλλαγή.
Σε περίπτωση απορίας μην διστάζετε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά (211 4067843) ή μέσω email στο info@homestic.gr
Μη δεκτές επιστροφές προϊόντων
– Εφόσον το/τα προϊόν/τα δεν έχουν κάποιο ελάττωμα τότε δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων που ανήκουν στην κατηγορία Έπιπλα και για λόγους υγιεινής στην κατηγορία Μαξιλάρια Ύπνου & Μαξιλαροθήκες.
Για προϊόντα που απαιτούν μερική ή ολική συναρμολόγηση (έπιπλα, βρεφικά είδη, φωτιστικά κ.λπ.), συνιστάται διεξοδικός έλεγχος όλων των εξαρτημάτων πριν την έναρξη της συναρμολόγησης και διατηρώντας άθικτες τις εξωτερικές συσκευασίες των ειδών (χαρτοκιβώτια, σακούλες κ.λπ.). Το προϊόν δεν μπορεί να γίνει δεκτό προς επιστροφή ή αντικατάσταση έπειτα από οποιαδήποτε διεργασία συναρμολόγησης. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ελαττωματικό μέρος προϊόντος κατά την από συσκευασία των ειδών (π.χ. τυχόν χτύπημα, φθορά κ.λπ.), μην προχωρήσετε σε καμία περίπτωση στη συναρμολόγησή του, ώστε να μπορέσουμε να δρομολογήσουμε την αποστολή νέου ανταλλακτικού ή την αντικατάσταση του προϊόντος..
Επιστροφή ελλαττωματικού/λάθος προϊόντος
Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή μέσω mail στο info@homestic.gr εντός 48 ωρών από την παράδοση της παραγγελίας σας.
Πρέπει να αποστείλετε το/τα προϊόν/προϊόντα με τον ίδιο τρόπο παράδοσης σε εσάς(πχ ΕΛΤΑ Courier). Τα έξοδα αποστολής σε αυτή την περίπτωση βαρύνουν εμάς. Εάν επιλέξετε κάποιον άλλον τρόπο αποστολής τότε τα έξοδα βαρύνουν εσάς.
Διαδικασία :
1) Συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα επιστροφής που θα βρείτε εδώ ή ενημερώστε την εξυπηρέτηση πελατών στο email: info@homestic.gr
2) Αποστείλετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία με τον ίδιο τρόπο παράδοσης σε εσάς
3) Μόλις λάβουμε το προϊόν θα εξετάσουμε την κατάσταση στην οποία θα βρίσκεται και θα προχωρήσουμε είτε στην δωρεάν αντικατάσταση του προϊόντος (εφόσον το επιλέξετε) είτε στην δημιουργία πιστωτικού υπολοίπου για επόμενες αγορές σας είτε τέλος στην επιστροφή των χρημάτων σας. Στην περίπτωση της επιστροφής των χρημάτων σας ή της δημιουργίας υπολοίπου καλύπτουμε και τυχόν έξοδα που χρεωθήκατε για την αρχική αποστολή του προϊόντος.
Σημαντικές πληροφορίες :
- Δεν επιστρέφεται το ποσό χρέωσης για την χρήση της αντικαταβολής (+2,5€) εφόσον είχατε επιλέξει τον συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής
- Εάν επιθυμείτε την αντικατάσταση του προϊόντος με ίδιο προϊόν θα πρέπει να ελεγχθεί η διαθεσιμότητα του. Εάν το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο θα πρέπει να επιλέξετε άλλο προϊόν.
- Όσον αφορά την επιστροφή του τιμήματος που έχετε καταβάλλει αυτό καταβάλλεται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει για την αρχική συναλλαγή το συντομότερο δυνατό μέσα στις 7 εργάσιμες ημέρες που ακολουθούν την παραλαβή του προϊόντος από το κατάστημά μας.
- Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή θα πρέπει να μας υποδείξετε έναν τραπεζικό λογαριασμό για να σας καταβάλλουμε το ποσό.
Να σημειώσουμε ότι δεν φέρουμε ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση αφορά την τραπεζική συναλλαγή.
Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστροφής.
Σε περίπτωση απορίας μην διστάζετε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά (211 4067843) ή μέσω email στο info@homestic.gr