Συχνές Ερωτήσεις (FAQs)

2323

  1. Χρησιμοποιήστε τις κατηγορίες SALES, ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ, ΕΠΙΠΛΑ, ΚΟΥΖΙΝΑ, ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ, ΜΠΑΝΙΟ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ , ΛΕΥΚΑ ΕΙΔΗ, ΠΑΙΔΙΚΑ καθώς και τις υποκατηγορίες αυτών που βρίσκονται στο κεντρικό menu, πλοηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας και βρείτε αυτό που ψάχνετε.
  2. Όταν εντοπίσετε κάποιο προϊόν που θέλετε να αγοράσετε, επιλέξτε την επιθυμητή ποσότητα και κάντε κλικ στο κουμπί “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ”, το οποίο βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν.
  3. Ελέγξετε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών κάνοντας κλικ στο πεδίο “ΚΑΛΑΘΙ” το οποίο βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί “ΑΦΑΙΡΕΣΗ” για να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι σας.
  4. Κάντε κλικ στο κουμπί «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ» για να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Μπορείτε να πληρώσετε είτε με αντικαταβολή, δηλαδή εξοφλώντας με μετρητά τον υπάλληλο της Courier με την παραλαβή της παραγγελίας σας, είτε μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, είτε μέσω τραπεζικής μεταφοράς.

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ :

Σημείωσε τους κωδικούς των προϊόντων που σε ενδιαφέρουν και τηλεφώνησέ μας στο 2114067843. Η ομάδα του τηλεφωνικού μας κέντρου θα λύσει κάθε σου απορία και θα σε βοηθήσει να διαλέξεις το προϊόν ή τα προϊόντα που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες σου (Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 18:00)

ΜΕ EMAIL :

Στείλε μας emailστην διεύθυνση info@homestic.gr αναγράφοντας μας τους κωδικούς των προϊόντων που επιθυμείτε , την ποσότητα ανα κωδικό καθώς και τα στοιχεία αποστολής (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση αποστολής, Πόλη, ΤΚ, τηλέφωνο. Τέλος, θα πρέπει να μας ενημερώσετε σχετικά με τον τρόπο πληρωμής (Αντικαταβολή ή τραπεζική μεταφορά).

Όχι, μπορείτε να αγοράσετε και χωρίς να είστε μέλος της οικογένειας του HOMÉSTIC. Παρόλα αυτά με την εγγραφή σας έχετε την δυνατότητα να λαμβάνετε πρώτος/η ενημερωση για τις καινούριες προσφορές του. Η διαδικασία είναι πολύ γρήγορη και απλή. Τα στοιχεία που πρέπει να εισάγετε κατά την εγγραφή σας χρησιμοποιούνται μόνο για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας, για την αποστολή της παραγγελίας σας.

Τα προσωπικά σας δεδομένα συλλέγονται από την εταιρεία μας αποκλειστικά και μόνο στο πλαίσιο της διενέργειας συναλλαγών με το homestic.gr και της επικοινωνίας μας μαζί σας, για την ολοκλήρωση των παραγγελιών σας και τη διευκόλυνση των παραδόσεων. Όλα τα προσωπικά σας στοιχεία, τα οποία συλλέγονται μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας είναι τα απολύτως απαραίτητα για τη διενέργεια των ως άνω υπηρεσιών και η εγγραφή σας δηλώνει την πλήρη συγκατάθεσή σας. Έχετε τη δυνατότητα, οποιαδήποτε στιγμή, να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα σας. Μπορείτε επίσης οποιαδήποτε στιγμή να ζητήσετε την άμεση διαγραφή των στοιχείων σας. Επίσης δικαιούστε να ασκήσετε οποτεδήποτε όλα τα δικαιώματά σας εκ των άρθρων 11-13 του ν. 2472/1997. Σε κάθε περίπτωση πάντως τα στοιχεία σας διατηρούνται από την εταιρεία μας μόνο για όσο χρόνο είστε εγγεγραμμένος χρήστης του homestic.gr. Τα προσωπικά σας δεδομένα δεν ανακοινώνονται σε κανέναν τρίτο και διαχειρίζονται αποκλειστικά από την εταιρεία μας.

Η παραγγελία σας αποστέλλεται σε όποιο μέρος της Ελλάδας επιθυμείτε και μπορείτε παρακάτω να βρείτε τον τρόπο υπολογισμού του μεταφορικού κόστους :

  1. Δωρεάν μεταφορικά

Σας κάνουμε δώρο τα μεταφορικά εάν η παραγγελία σας σε αξία είναι μεγαλύτερη από 59€ και το συνολικό βάρος δεν υπερβαίνει τα 2kg. Οι εν λόγω παραγγελίες παραδίδονται με την συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ Courier.

  1. Αποστολή με Courrier (έως 10kg)

Οι παραγγελίες συνολικού βάρους μικρότερου ή ίσου με 10kg παραδίδονται με συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών-Courrier (ΕΛΤΑ Courier) στην πόρτα του σπιτιού σας. Ακολουθεί η ανάλυση του μεταφορικού κόστους :

Πρώτα 2kg

3,5€

Κάθε Extra Κιλό

+1€

 

Για παράδειγμα αν το συνολικό βάρος της παραγγελίας σας ανέρχεται στα 7kg, τότε το κόστος αποστολής υπολογίζεται ως εξής :

Κόστος αποστολής = 3,5€+(5kg*1€) = 8,5€

  1. Αποστολή με μεταφορική εταιρία

Στις περιπτώσεις όπου το συνολικό βάρος της παραγγελίας σας ξεπερνά τα 10kg ή πρόκειται για παραγγελία μεγάλου όγκου τότε την παράδοση αναλαμβάνουν συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρίες. Η παράδοση των παραγγελιών πραγματοποιείται στο πεζοδρόμιο του σπιτιού/χώρου σας και όχι σε όροφο είτε βρίσκεστε σε αστικό κέντρο είτε σε χωριό/κωμόπολη.

Το μεταφορικό κόστος με μεταφορική εταιρία αναλύεται ως εξής :

Προορισμός

Πρώτα 10kg

Κάθε Extra 1kg

Αθήνα

+7,00€

+0,16€

Υπόλοιπη Ηπειρωτική Ελλάδα

+10,00€

+0,5€

Νησιωτική Ελλάδα

+12,00€

+0,75€

Για παράδειγμα αν το συνολικό βάρος της παραγγελίας σας ανέρχεται στα 20kg με προορισμό την Αθήνα, τότε το κόστος αποστολής υπολογίζεται ως εξής :

Κόστος αποστολής = 7,00€+(10kg*0,16€) = 11,60€

Για την εκτέλεση των συγκεκριμένων παραγγελιών απαιτείται εξόφληση είτε μέσω τραπεζικής κατάθεσης είτε με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας καθώς η εξόφληση μέσω αντικαταβολής δεν είναι δυνατή.

  1. B2B & Παραγγελίες Επαγγελματικού Εξοπλισμού

Για τις παραγγελίες επαγγελματικού εξοπλισμού (HoReCa) σας προτείνουμε να μας καλέσετε στο 211 4067843 ή να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@homestic.gr ώστε να σας ενημερώσουμε για το κόστος αποστολής καθώς η κάθε παραγγελία εξετάζεται μεμονωμένα και δεν ισχύουν οι παραπάνω πληροφορίες.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ

Ο χρόνος παράδοσης των παραγγελιών κυμαίνεται μεταξύ 4-10 εργάσιμων ημερών.

Αν αντιμετωπίσουμε κάποιο πρόβλημα στη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας (όπως για παράδειγμα έλλειψη κάποιου προϊόντος από τον κατασκευαστή), ένας εκπρόσωπός μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο επικοινωνίας που έχετε δώσει ή θα επικοινωνήσει μαζί σας με ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση e-mail που μας έχετε υποδείξει, προκειμένου να βρούμε μαζί μια λύση για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας.

Όλες οι παραγγελίες αρχίζουν να επεξεργάζονται από εμάς την επόμενη εργάσιμη μέρα (Τα Σαββατοκύριακα και οι αργίες δε θεωρούνται εργάσιμες). Σε περίπτωση που τα προϊόντα που έχετε διαλέξει δεν βρίσκονται σε άμεση διαθεσιμότητα, η παραγγελία σας θα σταλεί από εμάς ακριβώς την ημέρα που θα συλλέξουμε τα προϊόντα.

Ο τελικός χρόνος παράδοσης ενδέχεται να διαφοροποιηθεί σε κάποιες δυσπρόσιτες περιοχές/νησιά ή σε περιόδους έκτακτων συνθηκών ή μεγάλου φόρτου εργασίας των εταιρειών courier. Στους χρόνους παράδοσης δε συνυπολογίζονται σαββατοκύριακα και αργίες.

Αν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο, απαιτήσετε την παραγγελία σας νωρίτερα, μπορείτε να μας καλέσετε για να δούμε πως μπορούμε να την τροποποιήσουμε ώστε να την έχετε το συντομότερο δυνατόν. Θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για την εξυπηρέτησή σας. Η επεξεργασία και αποστολή των παραγγελιών πραγματοποιείται καθημερινές Δευτέρα-Παρασκευή ενώ δεν πραγματοποιείται αργίες και Σαββατοκύριακα.

Οι ώρες παράδοσης των παραγγελιών κυμαίνονται απ’ τις 9 το πρωί ως τις 5 το απόγευμα. Σε περίπτωση που δε μπορείτε να παραλάβετε σ’ αυτό το χρονικό διάστημα, έχετε την επιλογή να παραλάβετε από το κατάστημα της ταχυμεταφορικής με τη βοήθεια του κωδικού αποστολής που σας στέλνουμε μέσω e-mail.

Στο www.homestic.gr μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας και να πληρώσετε με τους παρακάτω τρόπους :

Χρεωστική/Πιστωτική κάρτα

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με οποιαδήποτε χρεωστική κάρτα (Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners και Discover.). Στην περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας σας, το ποσό επιστρέφεται στην κάρτα σας ή μας αποστέλλετε έναν αριθμό IBANώστε να πραγματοποιηθεί τραπεζική μεταφορά.

Τέλος , η  εξόφληση της παραγγελίας με χρεωστική/πιστωτική ή prepaid κάρτα, ολοκληρώνεται στο site της Τράπεζας Eurobank, σε ένα απόλυτα ασφαλές και ελεγχόμενο περιβάλλον από την ίδια την τράπεζα, ώστε να εξασφαλίζεται το απόρρητο των στοιχείων της συναλλαγής. Τα στοιχεία της κάρτας σας δεν αποθηκεύονται σε καμία περίπτωση από τα συστήματα του HOMÉSTIC.

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας με κατάθεση σε όποιον τραπεζικό λογαριασμό προτιμάτε. Για να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας και να προχωρήσουμε στην επεξεργασία της θα πρέπει:

  1. i) να δηλώσετε ως δικαιολογία κατάθεσης το ονοματεπώνυμο σας ή/και τον αριθμό της παραγγελίας σας
  2. ii) να εμφανιστεί η κατάθεση σας στον τραπεζικό λογαριασμό, διαδικασία η οποία συνήθως διαρκεί δύο (2) ημέρες.

Τραπεζικοί λογαριασμοί HOMÈSTIC

Τράπεζα

Λογαριασμός

IBAN

ΕθνικήΤράπεζα

788/00286060

GR 56 0110 7880 0000 7880 0286 060

Eurobank

0026.0128.18.0200.346262

GR 57 0260 1280 0001 8020 0346 262

Τράπεζα Πειραιώς

6777 126595 758

GR 78 0171 7770 0067 7712 6595 758

Alpha bank

5000 0200 2027 385

GR 97 0140 5000 5000 0200 2027 385

 

Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας, τα χρήματα επιστρέφουν στον λογαριασμό από τον οποίο πραγματοποιήσατε την κατάθεση.

Αντικαταβολή

Τα  προϊόντα έρχονται στη διεύθυνσή σας με  courier και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο τη στιγμή της παραλαβής. Το κόστος της αντικαταβολής είναι +2,50€ επιπλέον και υποστηρίζεται μόνο σε παραγγελίες οι οποίες εκτελούνται με courier (ΕΛΤΑ Courier).

Η αντικαταβολή δεν είναι διαθέσιμη σε παραγγελίες που ξεπερνούν τα 10kg ή μεγάλου όγκου ή παραγγελίες που ξεπερνούν τα 500€.

Φυσικά όμως είναι απαραίτητο να έχετε στην κατοχή σας πιστωτική κάρτα. Όταν φτάσετε στο σημείο της πληρωμής θα σας ζητηθεί να επιλέξετε αριθμό δόσεων (έως 12 άτοκες δόσεις)

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας με αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@homestic.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο +30 211 4067843, καθημερινές από 09:00 – 18:00έως και 2 ημέρες κατόπιν αποστολής εκ μέρους μας του ηλεκτρονικού μηνύματος (e–mail) επιβεβαίωσης λήψης της παραγγελίας σας.

Επιστροφή μη ελλαττωματικού προϊόντος

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν δεν επιθυμείτε να κρατήσετε και να σας επιστρέψουμε το τίμημα που έχετε καταβάλλει ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης ή να επιλέξετε άλλο προϊόν χωρίς να χρειάζεται να δικαιολογήσετε την απόφασή σας.

Μπορείτε να αποστείλετε το/τα προϊόν/προϊόντα εντός 14ημερολογιακών ημερών (η ημέρα παραλαβής αποτελεί την 1η ημέρα) με όποιον τρόπο επιθυμείτε. Τα έξοδα αποστολής σε αυτή την περίπτωση βαρύνουν τον καταναλωτή.

Διαδικασία:

1) Συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα επιστροφής που θα βρείτε εδώ ή ενημερώστε την εξυπηρέτηση πελατών στο email: info@homestic.gr

2) Αποστείλετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία με όποιον τρόπο επιθυμείτε

3) Μόλις λάβουμε το προϊόν θα εξετάσουμε την κατάσταση στην οποία θα βρίσκεται και αν όλα είναι καλά θα προχωρήσουμε είτε στην επιστροφή των χρημάτων.

Σημαντικές πληροφορίες :

  • Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να μην φέρει φθορές ή αλλοιώσεις, χτυπήματα, γδαρσίματα κλπ. Επίσης θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία η οποία δεν πρέπει να φέρει σκισίματα, φθορές ή αλλοιώσεις καθώς και να περιλαμβάνονται σε αυτήν όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας (π.χ. φυλλάδιο οδηγιών, επιμέρους μέρη του προϊόντος κλπ.).
  • Ειδικότερα για τα λευκά είδη το προϊόν πρέπει να μην έχει πλυθεί να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Σε περίπτωση που το επιστρεφόμενο προϊόν δεν τηρεί κάποια από τις παραπάνω προϋποθέσεις το κατάστημά μας έχει το δικαίωμα να μην επιστρέψει το τίμημα ή να ζητήσει αποκατάσταση της τυχόν μείωσης της αξίας του προϊόντος.
  • Όσον αφορά την επιστροφή του τιμήματος που έχετε καταβάλλει αυτό καταβάλλεται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει για την αρχική συναλλαγή το συντομότερο δυνατό μέσα στις 7 εργάσιμες ημέρες που ακολουθούν την παραλαβή του προϊόντος από το κατάστημά μας.
  • Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή θα πρέπει να μας υποδείξετε έναν τραπεζικό λογαριασμό για να σας καταβάλλουμε το ποσό.
  • Δεν επιστρέφεται το ποσό χρέωσης για την χρήση της αντικαταβολής (+2,5€) εφόσον είχατε επιλέξει τον συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής.

Να σημειώσουμε ότι δεν φέρουμε ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση αφορά την τραπεζική συναλλαγή.

Σε περίπτωση απορίας μην διστάζετε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά (211 4067843) ή μέσω email στο info@homestic.gr

Μη δεκτές επιστροφές προϊόντων

 – Εφόσον το/τα προϊόν/τα δεν έχουν κάποιο ελάττωμα τότε δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων που ανήκουν στην κατηγορία Έπιπλα και για λόγους υγιεινής στην κατηγορία Μαξιλάρια Ύπνου & Μαξιλαροθήκες.

Για προϊόντα που απαιτούν μερική ή ολική συναρμολόγηση (έπιπλα, βρεφικά είδη, φωτιστικά κ.λπ.), συνιστάται διεξοδικός έλεγχος όλων των εξαρτημάτων πριν την έναρξη της συναρμολόγησης και διατηρώντας άθικτες τις εξωτερικές συσκευασίες των ειδών (χαρτοκιβώτια, σακούλες κ.λπ.). Το προϊόν δεν μπορεί να γίνει δεκτό προς επιστροφή ή αντικατάσταση έπειτα από οποιαδήποτε διεργασία συναρμολόγησης. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ελαττωματικό μέρος προϊόντος κατά την από συσκευασία των ειδών (π.χ. τυχόν χτύπημα, φθορά κ.λπ.), μην προχωρήσετε σε καμία περίπτωση στη συναρμολόγησή του, ώστε να μπορέσουμε να δρομολογήσουμε την αποστολή νέου ανταλλακτικού ή την αντικατάσταση του προϊόντος..

Επιστροφή ελλαττωματικού/λάθος προϊόντος

Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή μέσω mail στο info@homestic.gr εντός 48 ωρών από την παράδοση της παραγγελίας σας.

Πρέπει να αποστείλετε το/τα προϊόν/προϊόντα με τον ίδιο τρόπο παράδοσης σε εσάς(πχ ΕΛΤΑ Courier). Τα έξοδα αποστολής σε αυτή την περίπτωση βαρύνουν εμάς. Εάν επιλέξετε κάποιον άλλον τρόπο αποστολής τότε τα έξοδα βαρύνουν εσάς.

Διαδικασία :

1) Συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα επιστροφής που θα βρείτε εδώ ή ενημερώστε την εξυπηρέτηση πελατών στο email: info@homestic.gr

2) Αποστείλετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία με τον ίδιο τρόπο παράδοσης σε εσάς

3) Μόλις λάβουμε το προϊόν θα εξετάσουμε την κατάσταση στην οποία θα βρίσκεται και θα προχωρήσουμε είτε στην δωρεάν αντικατάσταση του προϊόντος (εφόσον το επιλέξετε) είτε στην δημιουργία πιστωτικού υπολοίπου για επόμενες αγορές σας είτε τέλος στην επιστροφή των χρημάτων σας. Στην περίπτωση της επιστροφής των χρημάτων σας ή της δημιουργίας υπολοίπου καλύπτουμε και τυχόν έξοδα που χρεωθήκατε για την αρχική αποστολή του προϊόντος.

Σημαντικές πληροφορίες :

  • Δεν επιστρέφεται το ποσό χρέωσης για την χρήση της αντικαταβολής (+2,5€) εφόσον είχατε επιλέξει τον συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής
  • Εάν επιθυμείτε την αντικατάσταση του προϊόντος με ίδιο προϊόν θα πρέπει να ελεγχθεί η διαθεσιμότητα του. Εάν το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο θα πρέπει να επιλέξετε άλλο προϊόν.
  • Όσον αφορά την επιστροφή του τιμήματος που έχετε καταβάλλει αυτό καταβάλλεται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει για την αρχική συναλλαγή το συντομότερο δυνατό μέσα στις 7 εργάσιμες ημέρες που ακολουθούν την παραλαβή του προϊόντος από το κατάστημά μας.
  • Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή θα πρέπει να μας υποδείξετε έναν τραπεζικό λογαριασμό για να σας καταβάλλουμε το ποσό.

Να σημειώσουμε ότι δεν φέρουμε ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση αφορά την τραπεζική συναλλαγή.

Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστροφής.

Σε περίπτωση απορίας μην διστάζετε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά (211 4067843) ή μέσω email στο info@homestic.gr

Με την υποβολή της παραγγελίας σας αυτόματα θα σας αποσταλεί ένα μήνυμα στον λογαριασμό του email σας, που θα σας γνωστοποιεί ότι παραλάβαμε την παραγγελία, καθώς και θα σας γνωστοποιεί τους όρους της παραγγελίας. Στην συνέχεια, και όταν η παραγγελία παραδοθεί στην ταχυμεταφορική ή μεταφορική εταιρεία, θα λάβετε ένα νέο μήνυμα – email το οποίο θα αναγράφει τον αριθμό φορτωτικής/αποστολής. Με αυτό τον αριθμό μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας μέχρι αυτή να φτάσει στο χώρο σας.

Η παραγγελία σας θα έρθει στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Ακόμα και αν δεν βρίσκεστε σε αστικό κέντρο ή πρωτεύουσα νομού η παραγγελία και πάλι θα παραδοθεί στον χώρο σας.Για τη διευκόλυνση της παραλαβής, είναι απαραίτητο να βάλετε στα στοιχεία επικοινωνίας, τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου.

Παραγγελίες άνω των 10 κιλών παραδίδονται με μεταφορική εταιρεία στο ισόγειο της διεύθυνσης αποστολής, χωρίς υποχρέωση μεταφοράς σε όροφο. Η παράδοση πραγματοποιείται τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) από τις 9:00 έως τις 17:00

Επίσης να σημειώσουμε πως δεν παρέχουμε υπηρεσία συναρμολόγησης.

Φυσικά μπορείτε να επισκεφτείτε το κατάστημα μας όμως θα πρέπει να γνωρίζετε τα παρακάτω:

  1. Το φυσικό μας κατάστημα βρίσκεται στην Καλαμάτα , Φαρών 98 , με επωνυμία SesamiInteriors
  2. Το συνολικό μας κωδικολόγιο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ξεπερνάει τους 10.000 κωδικούς, επομένως δεν είναι όλοι διαθέσιμοι στο φυσικό μας κατάστημα αλλά αποθηκεύονται σε αποθήκες. Θα σας προτείναμε προτού επισκεφτείτε το κατάστημα μας να μας καλέσετε στο 211 4067843 ή να μας στείλετε ένα emailστην διεύθυνση info@homestic.gr ώστε να σας ενημερώσουμε σχετικά με την διαθεσιμότητα του προϊόντος που σας ενδιαφέρει.

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας λάβετε αυτόματα ένα email, το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε. Αυτό το email επιβεβαιώνει ότι ολοκληρώσατε σωστά την παραγγελία σας και ότι έχει παραληφθεί από εμάς.

Μπορείτε  ανά πάσα στιγμή να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του homestic.gr στο 211 4067843 ή να στείλετε email στο info@homestic.gr αναφέροντας το ονοματεπώνυμο σας και τον κωδικό παραγγελίας.Το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού μας κέντρου είναι ΔΕΥΤΕΡΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 09:00-18:00.

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε στο homestic.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

Επίσης, η πληρωμή μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας πραγματοποιούνται σε περιβάλλον της τράπεζας και τα στοιχεία δεν αποθηκεύονται στον διαδικτυακό τόπο του homestic.gr

Το homestic.gr δεν πραγματοποιεί χονδρικές πωλήσεις σε επιχειρήσεις με όμοια δραστηριότητα. Παρόλα αυτά προμηθεύουμε επιχειρήσεις του κλάδου HoReCa καθώς και airbnb.

Φυσικά! Στο HOMESTIC πραγματοποιούμε εξειδικευμένες προσφορές για τον εξοπλισμό του επαγγελματικού σας χώρου ενώ μπορούμε σύμφωνα με κάποιες δικές σας οδηγίες να σας προτείνουμε εναλλακτικές. Τέλος, μπορείτε να μας στείλετε αν έχετε φωτορεαλιστικά 3D σχέδια και να βρούμε τα ίδια ή παρόμοια αντικείμενα με αυτά που απεικονίζονται. Με αυτόν τον τρόπο κερδίζετε χρόνο και ενέργεια από μία διαδικασία η οποία απαιτεί αρκετό χρόνο. Μπορείτε να μας καλέσετε στο 211 4067843 ή να μας στείλετε emailστην διεύθυνση info@homestic.gr για να μάθετε περισσότερα.

Η συλλογή μας ανανεώνεται κάθε μήνα με νέα σχέδια.

Αν δεν βρήκες αυτό που έψαχνες μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας τηλεφωνικώς στο 211 4067843 (Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-18:00) ή μέσω emailστο info@homestic.gr.